tiistai 6. marraskuuta 2012

If we all cry at the same time tonight


Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold  -You Are Not Alone



All I wanna say is that
They don't really care about us
All I wanna say is that
They don't really care about us

Beat me, hate me
You can never break me
Will me, thrill me
You can never kill me
Jew me, sue me
Everybody do me
Kick me, kike me
Don't you black or white me  -They Don't Care About Us

Hän on järkyttänyt, ja ihastuttanut eläessään. Ihmiset ovat seuranneet vierestä hänen tekoja, toiset kauhun vallassa, toiset ihaillen. Mutta myös hänen menehtyminen järkytti ihmisiä, hämmästytti ja sai lukuisat kysymykset pintaan -miten popin kuningas jätti tämän maailman? 

Tänä iltana sali täyttyi ihmisistä, iloisista, mutta myös kaipaavista. Se yhtenäisyys, joka vallitsi popin kuninkaan musiikin soidessa taustalla, oli täydellistä. Täydellistä hipovaa. Kuka olisi uskonut, että häntä jää niin moni kaipamaan? Ja muistamaan. Niin moni ihminen, joka pääsi koskettamaan tätä kaunista muistoa popin kuninkaasta. Ja kuka tietää, ehkä hänkin seurasi jostain kaukaa, hymyillen ja ylpeänä siitä, mitä saattoi nähdä. Hän on koskettanut niin montaa ihmistä eläessään, mutta myös kun ei ole enää täällä. Hän on popin kuningas, joka ei tule koskaan kuolemaan, eikä unohtumaan -Michael Jackson. (1958 – 2009) 

Kävin tosiaan katsomassa tänään The Immortal World Tour - Cirque du Soleil keikan, joka oli oikeasti maksettavan, ja kokemisen arvoinen esitys. Ei sitä sanoin osaa kertoa, saatika kuvailla, mutta yritän myöhemmin toiseen blogiin jotain järkevää raapustella. Alempana pientä näkemystä siitä, mistä oli kyse.




Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For MeHeal The World



You can change the world (I can't do it by myself)
You can touch the sky (Gonna take somebody's help)
You're the chosen one (I'm gonna need some kind of sign)
If we all cry at the same time tonight

People laugh when they're feelin sad
Someone is taking a life, hold on
Respect to believe in your dreams
Tell me where were you
when your children cried last night? -Cry

night ~ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti