tiistai 3. joulukuuta 2013

Hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät

Janna - Sä et ole hullu

Särjetty ja satutettu sinua on monta kertaa 
ja nyt kuvittelet että se on sinä jonka päässä viiraa 

yhtäkkiä putoat pohjattoman syvään kuiluun 
ja luulet että tästä on mahdotonta ikinä toipuu 

anna minun 
kantaa, auttaa 
anna minun anna minun 

anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa 
hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan 
hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät 
hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa 

sama se vaikka sinä rakastuisit johonkin väärään 
sama se jos et sinä opi vielä siitäkään 

tärkeintä on ettet sinä koveta sun sydäntä koskaan 
jonkunhan on uskottava että vielä rakkaus voittaa 

anna minun 
kantaa, auttaa 
anna minun anna minun 

anna minun tulla sun viereesi ja lohduttaa 
hullu sä et ole mut joskus sitä romahtaa kivipohjaan 
hiljaa nyt mennään mut henkiin sä jäät 
hullu sä et ole mut juuri nyt on vaikeaa

Juha Tapio - Paremmat päivät

Meidän toiveidemme ja tekojemme takana jossain on tulevaisuus
Ja mä tahdon sun kanssasi sinne mutta mennään ensin kaupunkiin

Paremmat päivät päivät alkaneet on

Cheek - Ukonilmalla ft. Kristiina Wheeler 

Sataa, sataa ropisee, pilipilipom
Pilipilipilipom, mikäs täällä fiilis on?
Mä pysyn himassa, vetäydyn sohvan nurkkaan
Sade piiskaa, valmistaudun ottaa turpaan taas
Mua on vaikee murtaa, mä koitan rauhottua
Koitan äyskäröidä sen, minkä mä saan vaan kauhottua
Rankkasateen tauottua, ei oo merkkiäkään sateenkaarest
Ei aurinkoa, eikä tunnu yhtään paremmalle
Vaik hengitys tasaantuu, uudet pilvet kasaantuu
Oon yksin, ei oo ketään tällä hetkel kelle avautuu
En tunne sua, mut voinko luottaa ja puhua
Musiikin kaut ventovieraalle vuodattaa surua

Nyt on ukkosta ilmassa
Mun täytyy pysyä vaan himassa
Mä pidän sadesuojaa
ja odotan parempia päiviä
Nyt on ukkosta ilmassa
Mun täytyy pysyä vaan himassa
Mä pidän sadesuojaa
ja odotan parempaa


Noidankehä kasvaa, kun jatkuvasti sataa lunta tupaan
Tällai tärinä pääl yöllä ei voi saada unta kukaan
Piti painaa täyttä päälle, ei ollu järkeä empii
Kaiken paskan lisäks koulus venas tärkeät tentit
Piti painaa paniikkinappii
mut en voinu hidastaa, vaik jo ahdisti valmiiks
Mä luotin, että kyl tää sade vielä lakkaa
Piti vaan jaksaa hetki, pisarat ei pysty tappaa mua
Mä selviin, en luovuta, en anna periks noin vaan



Silloin harvoin, kun jään kuuntelemaan suomalaisen musiikin lyriikoita, yllätyn.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti